Тренінг “Новий підхід до учительства. Планування власного професійного зростання у вимірі професійного стандарту”

Серед 300 регіональних тренерів України по впровадженню реформи НУШ у базовій середній школі, підготовлених ГО”Освіторія “, є і заступниця директора нашого ліцею Наталія КИЛЮХ. Її дебют у ролі регіонального тренера НУШ відбувся нещодавно і, звісно ж, свій перший тренінг “Новий підхід до учительства. Планування власного професійного зростання у вимірі професійного стандарту” Наталія Іванівна провела в стінах рідного закладу для своїх колег. Педагоги провели 4 години у напруженій пошуковій діяльності за трьома блоками тренінгової програми:

– Реформа НУШ: мета, етапи, напрямки

– Сучасний вчитель НУШ: яким він має бути?

– Професійний стандарт вчителя: можливості чи обмеження?

Учасники тренінгу будували “Лінію часу” з нормативних документів, які регламентують впровадження реформи НУШ, у “Світовому кафе” складали “портрет успішного та неуспішного вчителя і шукали причини такого становища, визначали, які риси мають бути притаманні педагогу щоби він був ефективним у своїй діяльності, порівнювали моделі педагогічної взаємодії: педагогічний вплив та педагогіку партнерства, Аналізували професійні компетентності та трудові функції вчителя відповідно до професійного стандарту, склали кожен свій чекліст відповідності та визначилися з напрямками професійного зростання.

Наші педагоги були одностайні в тому, що НУШ далі буде!

У підсумковій рефлексії стікери учасників з очікуваннями опинилися у “рюкзаку” та “м’ясорубці” і жодне очікування не потрапило в кошик для паперів, тобто вчителі взяли для себе щось корисне з тренінгу, він спонукав їх до роздумів і подальшого саморозвитку!

Тренерка щиро вдячна колегам за відвертість, відкритість, співпрацю та готовність до змін! І обіцяє: “Далі буде!”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *