Хакатон «STEAM-лабораторія як інтеграційна основа підвищення якості викладання природничо-математичних дисциплін у закладах освіти»

В рамках всеукраїнського фестивалю STEM-ВЕСНА – 2019 на базі Вараської ЗОШ №1 відбувся хакатон  «STEAM-лабораторія як інтеграційна основа підвищення якості викладання природничо-математичних дисциплін у закладах освіти»

Організатори: Компанія «ІТ-Інтегратор» спільно з Вараською ЗОШ №1
Учасники: керівники ЗЗСО та БДЮТ, вчителі природничо-математичних дисциплін

STEAM-освіта – це сучасний підхід до навчального процесу, що поєднує природничі науки, технічні навички, інженерію, мистецтво та точні науки. Тому компанія «ІТ-Інтегратор» розробила універсальне рішення – STEAM-лабораторію – інструмент для підготовки кваліфікованого випускника школи, що базується на міждисциплінарному підході, наскрізних лініях, мотивації вчителя та учня, самореалізації обох сторін, партнерстві, ініціативності та підприємливості, яку і було презентовано під час хакатону.

На заході були розглянуті основні питання STEAM-освіти
1. STEAM-освіта: потреба чи забаганка?
2. ТЗН vs модель SAMR vs STEAM
3. STEАM-проекти: освітній аспект
4. STEАM-проекти: технологічний аспект

Крім теоретичних знань вчителі отримали можливість практично повправлятися з обладнанням сучасної STEAM-лабораторії, виконавши лабораторні робіти з визначення відстані до об’єкта за допомогою ехолокації та з експериментального визначення вологості повітря та температури, використовуючи датчики температури та вологості.

Під час проведення заходу організатори поділилися досвідом реалізації шкільних STEAM-проектів з використанням обладнання шкільної STEAM-лабораторії та спільно з вчителями обговорили можливості використання шкільної STEAM-лабораторії в освітніх закладах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Top